KONTAKT
oddziały naszego banku
Centrala
ul. Utrata 4
16-400 Suwałki
Godziny otwarcia 08:00 – 16:00
🚹 Dostępność architektoniczna
Suwałki
ul. Noniewicza 48
16-400 Suwałki
Godziny otwarcia 08:30 – 16:00
🚹 Dostępność architektoniczna
Jeleniewo
ul. Słoneczna 1
16-404 Jeleniewo
Godziny otwarcia 08:00 – 15:00
🚹 Dostępność architektoniczna
Krasnopol
ul. Wojska Polskiego 16A
16-503 Krasnopol
Godziny otwarcia 08:00 – 15:00
🚹 Dostępność architektoniczna
Bakałarzewo
ul. Rynek 14
16-423 Bakałarzewo
Godziny otwarcia 08:00 – 15:00
🚹 Dostępność architektoniczna
Lipsk
ul. Żłobikowskiego 4
16-315 Lipsk
Godziny otwarcia 08:00 – 15:00
🚹 Dostępność architektoniczna
ℹ️ Placówka Banku:
Centrala Banku Spółdzielczego w Suwałkach ul. Utrata 4
- Bezpośrednio z chodnika do wejścia głównego budynku prowadzą schody oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
- Przed budynkiem znajduje się wyznaczone 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- Wewnętrzna przestrzeń na parterze budynku Banku przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Budynek nie jest wyposażony w windę, obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową może odbywać się na parterze bez konieczności wchodzenia lub wjeżdżania wózkiem inwalidzkim na wyższe kondygnacje.
- Do budynku i pomieszczeń obsługi Klienta można wejść z psem asystującym.
- W budynku nie ma dostępu do toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak jest oznaczeń kontrastowych i tabliczek z tekstem w alfabecie Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku.
- W odległości 250 m od budynku znajduje się Dworzec PKS.
ℹ️ Bankomat:
Dostępność Bankomatu w Centrali Banku
- Dbając o dostępność usług bankowych, w tym korzystania z bankomatów dla jak najszerszego kręgu Klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami – w bankomacie dostępna jest klawiatura PIN z oznaczeniem w alfabecie Braille’a.
- Urządzenie posiada naklejki z oznaczeniem Braille’a.
- Urządzenie nie posiada funkcji asysty głosowej. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim będą w stanie zrealizować transakcje w bankomacie przy asyście innej osoby.
ℹ️ Placówka Banku:
Oddział Banku w Suwałkach przy ul. Noniewicza 48
-
Bezpośrednio z chodnika pojedynczy stopień schodowy (wysokości 15 cm) do wejścia głównego budynku oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (wymagana asysta). Drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
-
Za budynkiem znajdują się zewnętrzne wyznaczone 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
- Wewnętrzna przestrzeń na parterze budynku Banku przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Budynek nie jest wyposażony w windę, obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową odbywa się na parterze.
- Do budynku i pomieszczeń obsługi Klienta można wejść z psem asystującym.
- W budynku nie ma dostępu do toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
- W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak jest oznaczeń kontrastowych i tabliczek z tekstem w alfabecie Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku.
- W odległości 800 m od budynku znajduje się Dworzec PKS.
ℹ️ Bankomat:
Dostępność Bankomatu w Oddziale Banku
- Dbając o dostępność usług bankowych, w tym korzystania z bankomatów dla jak najszerszego kręgu Klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami – w bankomacie dostępna jest klawiatura PIN z oznaczeniem w alfabecie Braille’a.
- Urządzenie posiada naklejki z oznaczeniem Braille’a.
- Urządzenie nie posiada funkcji asysty głosowej. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim nie będą w stanie zrealizować transakcji w bankomacie.
ℹ️ Placówka Banku:
Oddział Banku w miejscowości Jeleniewo ul. Słoneczna 1
-
Bezpośrednio z poziomu chodnika do wejścia głównego budynku istnieje samodzielna możliwość dostania się dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich do placówki Banku (próg w drzwiach max 2 cm). Drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
-
Przy budynku nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
-
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
-
Wewnętrzna przestrzeń na parterze budynku Banku przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Budynek nie jest wyposażony w windę, obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową odbywa się na parterze.
-
Do budynku i pomieszczeń obsługi Klienta można wejść z psem asystującym.
-
W budynku nie ma dostępu do toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
-
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak jest oznaczeń kontrastowych i tabliczek z tekstem w alfabecie Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku.
-
W odległości 200 m od budynku znajduje się Przystanek PKS.
ℹ️ Bankomat:
BRAK BANKOMATU
ℹ️ Placówka Banku:
Oddział Banku w miejscowości Krasnopol ul. Wojska Polskiego 16A
-
Bezpośrednio z poziomu chodnika do wejścia głównego budynku istnieje samodzielna możliwość dostania się dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich do placówki Banku (próg w drzwiach max 3 cm). Drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
-
Przy budynku znajduje się wyznaczone 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
-
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
-
Wewnętrzna przestrzeń na parterze budynku Banku przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Budynek nie jest wyposażony w windę, obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową odbywa się na parterze.
-
Do budynku i pomieszczeń obsługi Klienta można wejść z psem asystującym.
-
W budynku nie ma dostępu do toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
-
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak jest oznaczeń kontrastowych i tabliczek z tekstem w alfabecie Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku.
-
W odległości 30 m od budynku znajduje się Przystanek PKS.
ℹ️ Bankomat:
BRAK BANKOMATU
ℹ️ Placówka Banku:
Oddział Banku w miejscowości Bakałarzewo ul. Rynek 14
-
Bezpośrednio z chodnika do wejścia głównego budynku prowadzą schody brak możliwości dostania się do placówki Banku dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Przy budynku nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
-
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
-
Budynek nie jest wyposażony w windę.
-
Do budynku i pomieszczeń obsługi Klienta można wejść z psem asystującym.
-
W budynku nie ma dostępu do toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
-
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak jest oznaczeń kontrastowych i tabliczek z tekstem w alfabecie Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku.
-
W odległości 70 m od budynku znajduje się Przystanek PKS.
ℹ️ Bankomat:
Dostępność Bankomatu w Oddziale Banku
-
Dbając o dostępność usług bankowych, w tym korzystania z bankomatów dla jak najszerszego kręgu Klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami – w bankomacie dostępna jest klawiatura PIN z oznaczeniem w alfabecie Braille’a.
-
Urządzenie nie posiada naklejek z oznaczeniem Braille’a.
-
Urządzenie nie posiada funkcji asysty głosowej. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim będą w stanie zrealizować transakcje w bankomacie przy asyście innej osoby.
ℹ️ Placówka Banku:
Oddział Banku w miejscowości Lipsk ul. Żłobikowskiego 4
-
Bezpośrednio z chodnika do wejścia głównego budynku prowadzą schody, wzdłuż schodów zainstalowana jest zewnętrzna, składana skośna platforma dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (wymagana asysta). Drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
-
Przed budynkiem znajduje się wyznaczone 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
-
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
-
Wewnętrzna przestrzeń placówki Banku przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
Budynek nie jest wyposażony w windę.
-
Do budynku i pomieszczeń obsługi Klienta można wejść z psem asystującym.
-
W budynku nie ma dostępu do toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
-
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak jest oznaczeń kontrastowych i tabliczek z tekstem w alfabecie Braille’a dla osób z dysfunkcją wzroku.
-
W odległości 170 m od budynku znajduje się Dworzec PKS.
ℹ️ Bankomat:
Dostępność Bankomatu w Oddziale Banku
-
Dbając o dostępność usług bankowych, w tym korzystania z bankomatów dla jak najszerszego kręgu Klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami – w bankomacie dostępna jest klawiatura PIN z oznaczeniem w alfabecie Braille’a.
-
Urządzenie nie posiada naklejek z oznaczeniem Braille’a.
-
Urządzenie nie posiada funkcji asysty głosowej. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim będą w stanie zrealizować transakcje w bankomacie przy asyście innej osoby.
CENTRALA BANKU SPÓŁDZIELCZEGO
W SUWAŁKACH
— KOMÓRKI ORGANIZACYJNE —

Obsługa kredytów
tel. 87 565 39 62
tel. 87 565 04 19

Obsługa depozytów
tel. 87 565 31 29
tel. 87 565 31 30

Kierownik Zespołu Sprzedaży
tel. 87 565 01 07

Windykacja kredytów
tel. 87 565 04 11

Adres
ul. Utrata 4
16-400 Suwałki

Sekretariat
tel. 87 565 00 77
fax: 87 565 00 79

Inspektor Ochrony Danych
Bogumił Krzesicki
tel. 501 961 826
mail: iod@bssuwalki.pl