Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Suwałkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.bssuwalki.pl.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część załączonych dokumentów nie posiada warstwy tekstowej (są skanami);
- Część plików graficznych i obrazów nie zawiera opisów alternatywnych;
- Niedostępna cyfrowo nawigacja klawiaturą;
- Niektóre dokumenty nie posiadają prawidłowej struktury, np. hierarchii nagłówków.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz na podstawie narzędzi automatycznych WAVE, Colour Contrast Analyzer.
Raport z audytu dostępności [już wkrótce…]
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Nasze podejście do dostępności
W Banku Spółdzielczym w Suwałkach traktujemy dostępność cyfrową, jako istotny element naszych działań. Staramy się, aby wszystkie treści dostępne na naszej stronie internetowej były przyjazne i czytelne dla każdego użytkownika. W tym celu na stronie zainstalowano wtyczkę OneTap PRO z bardzo szeroką funkcjonalnością.
Jeśli którykolwiek z dokumentów opublikowanych na stronie jest dla Ciebie niedostępny – poinformuj nas o tym. Przygotujemy jego wersję w formacie dostosowanym do Twoich potrzeb, np. w wersji tekstowej, powiększonej lub z opisem treści.
Nasi pracownicy są regularnie szkoleni w zakresie obsługi osób z niepełnosprawnościami. Jesteśmy gotowi udzielić wsparcia każdemu, kto zgłosi potrzebę pomocy w dostępie do treści cyfrowych lub informacji bankowych.
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Trwają prace nad całkowitą przebudową strony internetowej, planujemy do końca sierpnia 2025 zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej, o których mowa wyżej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Działu IT Banku Spółdzielczego w Suwałkach — e-mailem: dostepnosc@bssuwalki.pl lub telefonicznie: (87) 565 00 77.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny
cyfrowo element lub treść, - opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla
Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Banku Spółdzielczego w Suwałkach:
- Sekretariat Banku Spółdzielczego w Suwałkach,
- Adres: ul. Utrata 4, 16-400 Suwałki,
- e-mail: sekretariat@bssuwalki.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje
Bank Spółdzielczy w Suwałkach udostępnia następujące aplikacje mobilne i webowe:
Dostępność architektoniczna
Informacja o dostępności lokalizacji Centrali i Oddziałów Banku Spółdzielczego w Suwałkach
Przed wizytą w Centrali lub jednym z Oddziałów Banku Spółdzielczego w Suwałkach możesz sprawdzić ich dostępność, aby wiedzieć, jakie udogodnienia i bariery mogą się tam znajdować.
Dla Twojej wygody zebraliśmy w jednym miejscu opisy rozmieszczenia pomieszczeń, wejść, wind, toalet oraz innych elementów istotnych z punktu widzenia dostępności. Zobacz opis dostępności lokalizacji Centrali i Oddziałów Banku.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Centrali Banku Spółdzielczego w Suwałkach oraz jego Oddziałach nie ma możliwości skorzystania z tłumacza
polskiego języka migowego.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
